Γνωστά στον πραγματικό κόσμο μοντέλα παπουτσιών, μπήκαν με τεράστια ενέργεια στα βιντεοπαιχνίδια. Εμφανίζονται όχι μόνο στις αθλητικές παραγωγές, όπως το NBA ή FIFA. Αρκεί να αναφέρω το παράδειγμα του Fortine – που είναι σίγουρα ο πιο δημοφιλής τίτλος στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, του οποίου οι δημιουργοί έκαναν μια πολύ μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία στο διαδίκτυο, συνεργάζοντας με την Jordan Brand.

Οι εταιρείες υποδημάτων έχουν βρει μια νέα πλατφόρμα επικοινωνίας με τους παραλήπτες. Τα βιντεοπαιχνίδια είναι ένα μέσο ψυχαγωγίας, αλλά όπως και οι ταινίες στο παρελθόν, αποτελούν επίσης μια ζωντανή διαφήμιση για προϊόντα, ανάμεσα των οποίων βρίσκονται και τα παπούτσια.

Fortnite μετακινεί τα όρια

Το πακέτο επέκτασης για το παιχνίδι Fortnite, στο οποίο παρουσιάστηκαν τα παπούτσια Air Jordan 1, κόστιζε 18 $. Από τον Μάιο, όταν εμφανίστηκαν στην αγορά, δεν δόθηκε καμία πληροφορία, για το πόσο τεμάχια του πακέτου αγοράστηκαν από τους οπαδούς. Ωστόσο, μερικές γραμμές κώδικα και η γραφική του Air Jordan 1 ήταν αρκετά για να μιλούν πάλι πολύ στο δίκτυο για το Fortnite και τα προαναφερθέντα παπούτσια. Τα μεγαλύτερα μέσα στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Business Insider, έγραφαν για αυτήν την επίσημη συνεργασία μεταξύ των εταιρειών.

Αναμένεται, ότι αυτή η συνεργασία έφερε μεγάλο κέρδος και για τις δύο πλευρές, επειδή το Fortnite σπάει το ρεκόρ της δημοτικότητας. Ένα παράδειγμα της δύναμης της παραγωγής αυτής, είναι η συναυλία Marshmallow, την οποία παρακολούθησαν 10 εκατομμύρια θεατές στο stream του παιχνιδιού.

Στους παίκτες διατέθηκαν αυθεντικά παπούτσια και αυθεντικά καταστήματα

Το Fortnite και η Jordan Brand άνοιξαν το δρόμο για μια συνεργατική πορεία σε μη αθλητικά παιχνίδια. Μέχρι τώρα, ήταν δύσκολο να βρεθεί μια άλλη περίπτωση όπου τα πραγματικά παπούτσια βρίσκονται σε ένα βιντεοπαιχνίδι. Αποκλείω από αυτήν την εξίσωση το FIFA και το NBA, που από καιρό δίνουν στους οπαδούς του σπορ την ευκαιρία να ντύσουν τους παίκτες με πραγματικά, πολύ γνωστά μοντέλα υποδημάτων.

 

Από χρόνο σε χρόνο, σε κάθε επόμενη έκδοση, τα παπούτσια αντιγράφονται όλο και καλύτερα, και οι θαυμαστές που δημιουργούν τους παίκτες, συχνά με τα δικά τους πρόσωπα, λαμβάνουν σπάνιες και περιορισμένες εκδόσεις μοντέλων στα οποία έπαιζαν τα είδωλά τους. Στο NBA 2K, ορισμένες παραλλαγές πρέπει να πληρώνονται επιπλέον, και αγοράζονται σε εικονικά καταστήματα, διασχίζοντας τους δρόμους των πόλεων σαν στο Grand Theft Auto.

Εγώ ο ίδιος έχω επιλέξει τα παπούτσια Air Jordan πολλές φορές, κάτι που θυμάμαι περισσότερο από τους αγώνες του ΝΒΑ του Μάικλ Τζόρνταν, αλλά και τα αθλητικά του Πένι Χάρνταγουεϊ, του Γκάρι Πέιτον ή τα διάσημα παπούτσια Reebok με ζιγκ-ζαγκ του Σον Κέμπ.

Ωστόσο, στην έκδοση 2K20, όλα προχώρησαν πολύ περισσότερο. Η 2K Sports σε συνεργασία με τη Nike, τον επίσημο συνεργάτη του NBA, ξεκίνησε ένα πρόγραμμα στο οποίο για την ολοκλήρωση μεμονωμένων εργασιών στη λειτουργία MyPlayer, λαμβάνουμε περιορισμένες εκδόσεις εικονικών παπουτσιών. Ωστόσο, αυτό δεν είναι όλο, και το επόμενο κομμάτι είναι πραγματικά πολύ συναρπαστικό και, κατά μία έννοια, καινοτόμο. Όσοι ολοκληρώσουν τις εργασίες στο παιχνίδι, θα έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν την περιορισμένη έκδοση των παπουτσιών Nike 2K LeBron 17, τα οποία πρόσφατα έδειξε ο ίδιος ο ΛεΜπρόν Τζέιμς στο Instagram.

Μέχρι στιγμής, δεν έχει συμβεί, ότι η νίκη παπουτσιών σε ένα βιντεοπαιχνίδι έφερνε ως αποτέλεσμα της απόκτηση τους σε πραγματική έκδοση.

Ο Άλφι Μπρόντι, ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ στο 2K εξηγεί:

Είμαστε επικεντρωμένοι στη μετακίνηση των ορίων των έργων που πραγματοποιούμε. Οι συνεργάτες μας είναι πρόθυμοι να κάνουν μη τυπικές ενέργειες και να προσφέρουν στους παίκτες μια πραγματικά μοναδική εμπειρία. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουν οι παίκτες να κερδίζουν παπούτσια και να τα αγοράζουν στην πραγματικότητα.

Τα παιχνίδια και η μόδα αλληλοσυμπληρώνονται έντονα

Τα παιχνίδια είναι ένα φυσικό περιβάλλον για μάρκες, χάρη στο οποίο μπορούν να προσεγγίσουν τους νέους, αλλά και αυτούς που είναι λίγο μεγαλύτεροι, που μεγάλωσαν στη δεκαετία του ΄80 και του ΄90. Είναι λάθος να πιστεύουμε, ότι οι παίκτες των παιχνιδιών δεν δίνουν προσοχή στη μόδα, δηλαδή στο τι φορούν και ποια παπούτσια φορούν. Οι γκέιμερς είναι μια τεράστια ομάδα, που ενδιαφέρεται για διάφορες τάσεις.

Έτσι, ο δυναμικός κόσμος των υποδημάτων ενδιαφέρει όλο και περισσότερες νέες ομάδες-στόχους, μεταξύ των οποίων υπάρχουν και οι παίκτες.

Εσύ; Παίζεις, αλλά ταυτόχρονα ενδιαφέρεσαι για νέες τάσεις παπουτσιών; Εγώ ναι!

Δημιουργός

Szczepan Radzki

Είναι δημιουργός περιεχομένου και δημοσιογράφος, και ταυτόχρονα ένας ενθουσιώδης της κοινωνικής επικοινωνίας και των αντιθέσεων. Ως συγγραφέας ενός blog για τη συλλογή παπουτσιών, προώθησε πολλές πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τον κόσμο των αθλητικών και του streetwear. Είναι ερωτευμένος με την αναψυχή και τον αθλητισμό με μια ευρεία έννοια - μεγάλωσε με το μπάσκετ. Του αρέσουν πάρα πολύ οι περιορισμένες εκδόσεις, και όχι μόνο των παπουτσιών.

Το αρχικό κείμενο του άρθρου έχει μεταφραστεί και προσαρμοστεί για τις ανάγκες του blog epapoutsia.gr από τη Natalia Mitsopoulos.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή υπηρεσιών στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Η περαιτέρω χρήση του ιστότοπου σημαίνει ότι συμφωνείτε με τη χρήση τους. περισσότερες πληροφορίες

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή υπηρεσιών στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Η περαιτέρω χρήση του ιστότοπου σημαίνει ότι συμφωνείτε με τη χρήση τους.

Κλείσιμο