Όλες οι μεγάλες μάρκες της βιομηχανίας της μόδας, τόσο οι ιταλικές όσο και οι εξωτερικές, έχουν μπουτίκ στο Μιλάνο. Και αυτή η πόλη, μαζί με τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Παρίσι, ανήκει στο λεγόμενο «Big Four» της μόδας. Δες τι κάνει τους trendsetters από όλο τον κόσμο να αγαπούν τις αγορές στο Μιλάνο και γιατί αυτό το μέρος ονομάζεται η πρωτεύουσα της μόδας;

Δες γιατί το Μιλάνο είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη στον χάρτη για τους λάτρεις της μόδας

Η ιστορία της ιταλικής μόδας

Οι επιδείξεις μόδας στο Μιλάνο συγκεντρώνει πολλούς σεβαστούς και ανερχόμενους σχεδιαστές, οι οποίοι θέλουν να παρουσιάσουν τα έργα τους στον υπόλοιπο κόσμο. Ωστόσο, αυτό δεν συνέβαινε πάντα. Αν και ο ιταλικός σχεδιασμός βασιζόταν σε εξαιρετικά υψηλής ποιότητας υλικά και τεχνικές κατασκευής, υστερούσε από το Παρίσι.

Όλα έχουν αλλάξει μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν χάρη στην οικονομική υποστήριξη των ΗΠΑ, η ιταλική κλωστοϋφαντουργία είχε την ευκαιρία να ανθίσει. Εκείνη την εποχή, η σχεδιάστρια Schiaparelli (η μεγαλύτερη αντίπαλος της Coco Chanel) και ο ιταλικός οίκος μόδας Sorelle Fontana άρχισαν να ντύνουν τα μεγαλύτερα ονόματα στο Χόλιγουντ, όπως η Elizabeth Taylor, η Audrey Hepburn και η Grace Kelly.

Η πρώτη ιταλική επίδειξη μόδας

Χρόνο με το χρόνο, η μάρκα «Made in Italy» κέρδιζε δημοτικότητα. Και το 1951 ο Ιταλός επιχειρηματίας Giovanni Battista Giorgini οργάνωσε την πρώτη επίδειξη μόδας στην Ιταλία. Είναι ενδιαφέρον, ότι δεν πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο, αλλά στη Φλωρεντία. Οι αγοραστές από την Αμερική ήταν ενθουσιασμένοι και η πρόσθετη υποστήριξη της συντάκτριας Irene Brin, η οποία διαφήμισε αυτή την εκδήλωση στη διεθνή σκηνή, έκανε την ιταλική μόδα εξαιρετικά δημοφιλή.

Εάν είσαι λάτρης των δερμάτινων ειδών από την Ιταλία, φρόντισε να διαβάσεις το άρθρο με την επισκόπηση των ιταλικών μαρκών που διατίθενται στο epapoutsia.

Fashion Week στο Μιλάνο

Με τη διάδοση της ιταλικής μόδας, οι σχεδιαστές ήθελαν να παρουσιάσουν τις δικές τους συλλογές στον κόσμο. Το Μιλάνο αποδείχθηκε το καλύτερο μέρος για αυτό, και το 1958 πραγματοποιήθηκε εκεί η πρώτη επίσημη Εβδομάδα Μόδας. Σήμερα, η εκδήλωση αυτή διοργανώνεται από το Εθνικό Επιμελητήριο Ιταλικής Μόδας (CNMI) και πραγματοποιείται δύο φορές το χρόνο: τη σεζόν φθινόπωρο-χειμώνας (Φεβρουάριος/Μάρτιος) και άνοιξη-καλοκαίρι (Σεπτέμβριος/Οκτώβριος).

Πολλοί παγκοσμίου φήμης σχεδιαστές κατάγονται από την Ιταλία. Ένα παράδειγμα είναι ο Giorgio Armani, για τον οποίο μπορείς να διαβάσεις περισσότερα στο άλλο άρθρο μου.

Σίγουρα γνωρίζεις επίσης τον ιταλικό οίκο μόδας Versace. Κατά τη διάρκεια της τελευταίας Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο, η Jennifer Lopez παρουσίασε μια ανανεωμένη έκδοση της δημοφιλής εμφάνισης του Versace.

Ξέρεις ότι…;

Η βιομηχανία μόδας φέρνει στην Ιταλία σχεδόν το 10% του κρατικού εισοδήματος. Και στο ίδιο το Μιλάνο υπάρχουν πάνω από δέκα πανεπιστήμια που διδάσκουν τους νέους τον σχεδιασμό, τη ραπτική και την πρόβλεψη τάσεων.

Δρόμοι γεμάτοι με τη μόδα

Το πιο δημοφιλές μέρος για ψώνια στο Μιλάνο είναι το λεγόμενο «Χρυσό Τετράγωνο». Εκεί βρίσκονται δρόμοι με στυλάτες μπουτίκ. Μπορείς να βρεις εδώ τόσο τις εξαιρετικά πολυτελείς όσο και πιο φθηνές μάρκες. Ορισμένα πολυκαταστήματα, τόσο από μέσα όσο από έξω φαίνονται σαν αρχιτεκτονικά έργα τέχνης, και στα πιο ακριβά καταστήματα η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Ένα από τα πιο φωτογραφημένα σημεία στο Μιλάνο από bloggers μόδας είναι η Γκαλερία Βιτόριο Εμανουέλε Β’. Σίγουρα έχεις δει φωτογραφίες από αυτό το μέρος.

Ιταλικό στυλ

Γράφοντας για το Μιλάνο ως πρωτεύουσα της μόδας, είναι αδύνατο να μην αναφέρουμε τους κατοίκους της Ιταλίας. Οι άνδρες είναι διάσημοι για τα τέλεια προσαρμοσμένα κοστούμια τους, και οι Ιταλίδες φημίζονται για την ικανότητά τους να συνδυάζουν το σεξαπίλ με την κομψότητα. Αρκεί να κοιτάξεις τη Σοφία Λόρεν ή τη Μόνικα Μπελούτσι, οι οποίες είναι εκπρόσωποι του γυναικείου στυλ.

Δημιουργός

Πατρίτσια Στάσιακ

Παρακολουθεί τακτικά τις τάσεις από τις επιδείξεις μόδας. Εμπνέεται από το στυλ της Βικτώριας Μπέκαμ και της Κάρι Μπράντσο. Στην ντουλάπα της κυριαρχούν οι γόβες και τα μποτάκια. Το δεύτερο πάθος της μετά τη μόδα είναι το μακιγιάζ. Προσωπικά, είναι λάτρισσα της φύσης και της ποδηλασίας.

Το αρχικό κείμενο του άρθρου έχει μεταφραστεί και προσαρμοστεί για τις ανάγκες του blog epapoutsia.gr από τη Natalia Mitsopoulos.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή υπηρεσιών στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Η περαιτέρω χρήση του ιστότοπου σημαίνει ότι συμφωνείτε με τη χρήση τους. περισσότερες πληροφορίες

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή υπηρεσιών στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Η περαιτέρω χρήση του ιστότοπου σημαίνει ότι συμφωνείτε με τη χρήση τους.

Κλείσιμο