Η Puma μεγαλώνει πιο γρήγορα απ’ ό, τι ο πιο κοντινός της ανταγωνιστής και αδερφός – adidas. Η μάρκα από την πόλη Χέρτσογκεναουραχ τον Απρίλιο του 2019 κατέγραψε το καλύτερο τρίμηνο πώλησης στην ιστορία. Τα σπουδαία αποτελέσματα επηρεάστηκαν από την κίνηση που έκανε η Puma το 2014. Αν είστε περίεργοι, ποιος ήταν ο αριστοτεχνικός χειρισμός της, η απάντηση σε αυτό το ερώτημα βρίσκεται στο παρακάτω άρθρο.

Χιουμοριστικά μπορούμε να πούμε, ότι η Rihanna είναι «η κότα που γεννά χρυσά αυγά». Έβγαλε την Puma από μια βαθιά κρίση. Είναι σαφές, ότι ακόμη και οι γίγαντες μάρκες μιά φορά στο τόσο χρειάζονται μια πλήρη ανανέωση.

Η Puma δείχνει τα νύχια της

Για την Puma το κλειδί για την επιτυχία της ήταν η απόκτηση θέσης δημιουργικού διευθυντή της γυναικείας συλλογής από τη Rihanna. Η εταιρία φάνηκε πολύ τυχερή. Αν και ο ισχυρισμός, ότι η Puma οφείλει την επιτυχία της μόνο στην καλή τύχη, είναι μια προσβολή σε όλους όσους επηρέασαν τη Riri για να γίνει το νέο πρόσωπο της μάρκας.

Η Puma διενήργησε εμπεριστατωμένες και λεπτομερείς μελέτες που έδειξαν, ότι πολλά άτομα ανήκουν στην ομάδα-στόχος του γίγαντα ένδυσης και ταυτόχρονα της Rihanna, και αποφάσισαν να το εκμεταλλευτούν. Αλλά η Rihanna από τα Μπαρμπάντος ήθελε να γίνει κάτι παραπάνω, απ’ ό,τι μόνο μια διαφήμιση της μάρκας, και γι’ αυτό πρότεινε την προαναφερθείσα θέση.

Ανεξάρτητα από το αν η μουσική της είναι του γούστου σας ή όχι, θα παραδεχτείτε ότι η Rihanna είναι μια από τους μεγαλύτερους σταρ της εποχής μας. Σίγουρα στο μέλλον το όνομά της θα αναφερθεί δίπλα στη Madonna και σε άλλους μεγάλους ποπ σταρ. Γι ‘αυτό οι δημιουργοί της μάρκας Puma ήξεραν πραγματικά τι κάνουν!

Τα διαγράμματα δε λένε ψέματα – η επιτυχία της Puma

Αφού η Riri υπέγραψε τη σύμβαση με την Puma, όλα πήγαν φανταστικά. Η αξία των μετοχών της μάρκας από τις αρχές του 2015 αυξήθηκε κατά 275%. Μόνο το τελευταίο τρίμηνο τα επόμενα 15%. Η Puma είχε λειτουργικό εισόδημα 143 εκατομμυρίων ευρώ (ήταν προγραμματισμένα 139). Οι επενδυτές είναι πολύ χαρούμενοι. Δε με εκπλήσσει καθόλου αυτό, διότι το χαμόγελο στα πρόσωπά τους μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερο χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα στην Ασία και την ΗΠΑ. Δηλαδή, στις δύο μεγαλύτερες αγορές.

Μάρκες και celebrities – διαφημιστικές πινακίδες ή κάτι περισσότερο;

Η Rihanna ήταν το πρώτο όνομα στην πρόσφατη ιστορία της Puma, η οποία και πάλι προκάλεσε ενδιαφέρον για τη μάρκα. Τα παπούτσια που σχεδιάστηκαν από την τραγουδίστρια – Puma Creeper by Rihanna – έγιναν «το παπούτσι του 2016». Η Riri έγινε η πρώτη γυναίκα της οποίας τα παπούτσια πήραν αυτή την τιμή. Αν αυτό δεν είναι αρκετό για εσάς, τότε τι έχετε να πείτε για το γεγονός, ότι χάρη σε αυτή τη συνεργασία, η αξία της Puma το 2017 αυξήθηκε κατά 92%;

Η Riri έγινε η σημαντικότερη celebrity στην κατηγορία Sporting Goods. Σε αυτό το σημείο θα προσθέσω και κάτι από μένα. Νομίζω, ότι η απόφαση συνεργασίας με τη Rihanna προκάλεσε ένα φαινόμενο χιονοστιβάδας. Στην Puma άρχισαν να εμφανίζονται όλο και περισσότερα διάσημα ονόματα. Η Selena Gomez και ο Jay-Z είναι ήδη μέσα.

Γενικά, μεταξύ των αναλυτών της αγοράς υπάρχει μια άποψη που υποστηρίζεται από στοιχεία, ότι οι celebrities δεν είναι πάντα το καλύτερο μέσο διαφήμισης για μεγάλες μάρκες και συνήθως τα χρήματα που ξοδεύονται για τις συμβάσεις τους αποδεικνύονται, πως ήταν λάθος επένδυση.

Αυτό συμβαίνει, για παράδειγμα, με τον Kanye West, ο οποίος, ενώ πουλάει τα υποδήματα με την υπογραφή του, έχει μικρή επίδραση στην πραγματική οικονομική βελτίωση της Adidas. Αλλά η αξία της μάρκας επηρεάζεται από τα παπούτσια που πωλούνται πολύ καλά, όπως τα adidas Superstar, Stan Smith, Ultraboost, και τα αθλητικά με την τεχνολογία Boost System.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες σχέσεις που έχουν θετική επίδραση στις γραμμές πωλήσεων. Μερικές φορές η προϋπόθεση είναι η ευρεία διαθεσιμότητα του προϊόντος. Αυτό ισχύει στην περίπτωση της Fenta, και οι γυναίκες έχουν τρελαθεί με τα αναφερόμενα Creepers, τις παντόφλες της Riri και με ολόκληρη τη γραμμή που υπέγραψε με το όνομά της. Αυτό έφερε τον καταναλωτή πιο κοντά στη μάρκα.

Αλλά το πιο σημαντικό είναι, ότι η συνεργασία με τη Rihanna απελευθέρωσε την Puma από τα δεσμά της έλλειψης χαρακτήρα. Μπορεί αυτή η διαπίστωση να είναι λίγο υπερβολική, αλλά η μάρκα άρχισε να τον χάνει, ξεκίνησε να είναι μη αυθεντική, μουντή και απλά βαρετή.

View this post on Instagram

Living in my Cali Bolds for summer. @pumasportstyle

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

Και αφού κάποτε τα παπούτσια αυτής της μάρκας εμφανίζονταν στα πόδια των μπασκετμπολιστών NBA (μετά από όλα η Puma επέστρεψε στο μπάσκετ), και στη συνέχεια στους δρόμους στα πόδια των b-boys. Την αγαπούσαν και τη θαύμαζαν όλοι. Η RiRi ενσωματώνεται τέλεια σε αυτό το ρεύμα, της μουσικής, τέχνης και του κόσμου των καλλιτεχνών. Η Puma αναμφισβήτητα ωφελείται από τη δημοτικότητα της Rihanna, αλλά ταυτόχρονα έχει μια ανεκτίμητη συμβολή στην ψυχή της μάρκας.

Εσάς σας αρέσουν οι καρποί της συνεργασίας Rihanna & Puma;

Δημιουργός

Szczepan Radzki

Είναι δημιουργός περιεχομένου και δημοσιογράφος, και ταυτόχρονα ένας ενθουσιώδης της κοινωνικής επικοινωνίας και των αντιθέσεων. Ως συγγραφέας ενός blog για τη συλλογή παπουτσιών, προώθησε πολλές πρωτοβουλίες που σχετίζονται με τον κόσμο των αθλητικών και του streetwear. Είναι ερωτευμένος με την αναψυχή και τον αθλητισμό με μια ευρεία έννοια - μεγάλωσε με το μπάσκετ. Του αρέσουν πάρα πολύ οι περιορισμένες εκδόσεις, και όχι μόνο των παπουτσιών.

Το αρχικό κείμενο του άρθρου έχει μεταφραστεί και προσαρμοστεί για τις ανάγκες του blog epapoutsia.gr από τη Natalia Mitsopoulos.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή υπηρεσιών στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Η περαιτέρω χρήση του ιστότοπου σημαίνει ότι συμφωνείτε με τη χρήση τους. περισσότερες πληροφορίες

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή υπηρεσιών στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Η περαιτέρω χρήση του ιστότοπου σημαίνει ότι συμφωνείτε με τη χρήση τους.

Κλείσιμο