Τα κακά και λατρευτά αγόρια της Reebok

Καμία μάρκα δεν έχει συνεργαστεί με τόσους πολλούς αμφιλεγόμενους αθλητές όσο η Reebok. Και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό, διότι η Reebok χάρη στους αθλητές της διεγείρει θετικό κίνητρο και δύναμη. Ακόμα κι αν μερικές φορές οι πρεσβευτές της συντρίβουν λεωφορεία και πηγαίνουν στη φυλακή.

Πριν από λίγα χρόνια, κατά τη διάρκεια του Business Insider Trends, παρακολούθησα μια διάλεξη του επικεφαλής του μάρκετινγκ της LEGO, η οποία είναι πολύ συντηρητική εταιρεία. Ο ομιλητής τόνισε, ότι ακόμη και αυτοί έπρεπε να εισαγάγουν μια στρατηγική βασισμένη στη διέγερση συναισθημάτων.

LEGO, κατάλαβες; Ακόμα και η LEGO έπρεπε να αρχίσει να διεγείρει συναισθήματα. Γι’ αυτό δεν είναι τίποτα το περίεργο, ότι οι εταιρείες που συνδέονται με τον αθλητισμό βασίζουν τη διαφήμιση τους σε άτομα που ξεπερνούν τα όρια. Και δεν υπάρχει τίποτα κακό σε αυτό, επειδή αν θέλεις να κερδίζεις στις αρένες, ανάμεσα στους άλλους μονομάχους, πρέπει να έχεις πολύ δυνατό χαρακτήρα, το οποίο συχνά δημιουργείται σε εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες. Και επίσης λίγη τρέλα και αμφισβήτηση, τις οποίες μπορούμε να αποκαλέσουμε επιθυμία για νίκη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν μιλάμε για τις πολεμικές τέχνες ή τα αθλήματα δύναμης. Ταιριάζει επίσης στις προσωπικότητες που αντισταθμίζουν τις σωματικές ελλείψεις, οι οποίες απαιτούνται για να φτάσουν σε ένα ορισμένο επίπεδο, με την καρδιά.

Μια τέτοια μάρκα είναι η Reebok, η οποία συνεργάστηκε και συνεχίζει να συνεργάζεται με πολλές ξεχωριστές (όχι μόνο στην αρένα) προσωπικότητες, που πάντα προσελκύουν την προσοχή, αν και μερικές φορές με αμφιλεγόμενο τρόπο. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι, που άλλαζαν τους κανόνες, και με τις πράξεις τους οδήγησαν κάποιους ανθρώπους σε τρέλα, και κάποιους άλλους σε έκσταση.

Ήταν η Reebok που δημιούργησε το CrossFit, ένα άθλημα που βασίζεται στο ξεπέρασμα των ορίων. Ένα απαιτητικό άθλημα, που χτίζει χαρακτήρα και δεν συγχωρεί τα λάθη. Ήταν η Reebok που συνεργάστηκε για χρόνια με το UFC και σχετίζεται με τις αξίες τέτοιου τύπου αθλήματος – πολεμικών τεχνών.

Καθένας από τα ακόλουθα πρόσωπα: διασημότητες, μουσικοί, αθλητές, έχουν ένα κοινό στοιχείο – τον χαρακτήρα και… τη μόδα. Κάποια στιγμή στη σταδιοδρομία τους, όλοι ήταν εκπρόσωποι του στυλ για τους θεατές, τους παρακολουθούσαμε πρόθυμα, επειδή ξεπερνούσαν τους καθιερωμένους κανόνες και εξαιτίας τους άλλαζαν οι κανονισμοί.

Επί του παρόντος, ο πιο αμφιλεγόμενος αθλητής της Reebok είναι ο Κόνορ ΜακΓκρέγκορ, ο οποίος ταυτόχρονα είναι το πρόσωπο του μοντέλου Reebok Zig. Ο Κόνορ είναι επίσης το κερασάκι στην τούρτα: υπέροχος αθλητής, πολύ καλός ομιλητής και φοβερά, πραγματικά φοβερά ντυμένος.

Υπάρχουν πολλοί αμφιλεγόμενοι μαχητές στις πολεμικές τέχνες, αλλά δεν υπήρχε ακόμη κανείς σαν τον Κόνορ. Σε κάνει να θέλεις να τον παρακολουθείς. Τσακώνεται με τους οπαδούς, με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, βρίζει τους αντιπάλους του, και όλα αυτά τα κάνει με στυλ, με σικ και ντυμένος με κοστούμια για δεκάδες χιλιάδες δολάρια, με τα οποία πάντα φαίνεται σαν ένα εκατομμύριο δολάρια. Ο ΜακΓκρέγκορ είναι, όπως όλο το UFC, ένα αριστούργημα μάρκετινγκ.

Τα συνέδρια πριν από τους αγώνες του ΜακΓκρέγκορ διαρκούσαν 2 ώρες το καθένα και ήταν σίγουρα πιο ενδιαφέροντα από τον ίδιο τον αγώνα. Σε ένα συνέδριο, ο αθλητής γελούσε για τον Φλόιντ Μεϊγουέδερ Τζ., ο οποίος καθόταν στη σκηνή και φορούσε μια φόρμα, δείχνοντας τον και γελώντας για τα ρούχα του. Φυσικά, ο ίδιος φορούσε ένα τέλεια προσαρμοσμένο κοστούμι.